Inte bra start alls på 1 mars.

Forgive me, pleas.
Den jäkla oturen jag har alltså, vaknade upp med fetaste mensvärken idag. Har snurrat på is rättare sagt.
Har upplevt hur det är och trycka ner fingrarna i halsen, med hopp om att få upp någonting från magsäcken? lyckades ju däremot inte så bra. Har suttit med en flaska med varmvatten i, mot magen& ryggen. Sovit stupp i kvarten, och YES inte alls mått bra. Har också ställt mig upp, och trillat ihop. Konstigt. Har nog aldrig in my hole life, haft såhär hemskt ont. Så jag hoppas ni förlåter mig för en dålig upd idag. Men om ni hade vart i min situation så hade ni nog förstått hur jobbigt det är att sitta upp på en hård och icke formad stol.

Någon därute som använder p-piller, elr mini piller för att minska på mensvärken? dvs mensen.
Eller någon som använder något annat bra för det? Kom gärna med förslag är jätte intresserad av att veta det.
Vill inte må så här varje gång. Det är som jordens undergång ungefär.




Osminkade bilder på mig, men det har sin förklaring, & strawberry lipsylet jag köpte igår.Älskar lukten, och smaken!


Kommentarer
Postat av: Tania svarar

Åh tack så mycket! =) Du var jätte söt du med!

2010-03-03 @ 00:50:49
URL: http://tanitas.blogg.se/
Postat av: anna

åh de där strawberrry jag har med.. älskart!

2010-03-13 @ 10:16:59
URL: http://annahult.blogg.se/
Postat av: Michaela:)

så naturligt fin är du gumman!:)

2010-04-11 @ 19:30:09
URL: http://mimedor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0