CHICHY ARGUMENTERAR


Plastikoperationer? Vad tycker anser ni själva om de? Tycker ni att det är okej att se ut som hon på bilden ovan?
Jag anser att för mycket plastikoperationer ej är behövligt. Varför ? Jo eftersom det förstår huden & kroppen ngt extremt. Men visst tycker jag att det är okej att fixa brösten? Ex: Om man har hängiga, små & vill ha större och fastare elr mindre. Det kan vara helt okej! Men att överdriva är inget jag rekomenderar. Sedan så finns det också människor som råkat ut för ngt , t.e.x fått brännskador, elr hamnat i bilolycka, då tycker jag att det är mer rätt att fixa det fenoment så måste återättas? För vem vill gå och må dåligt över ngnting?


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! <3 Har en tävling om en header på min blogg nu, så om du känner för en ny så är det bara att slänga in en kommentar!

2010-02-18 @ 21:33:41
URL: http://ollieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0